Tuesday, April 9, 2019

Ragu de capra cu sos de vin rosu

Cea mai simpla si spectaculoasa reteta pentru carnea de capra: ragu, un fel de mancare de carne fiarta mult, lent, cu vin si verdeturi. Carnea pentru ragu am luat-o din piata si in buna invatare de la maestrii urmariti la televizor, am optat pentru niste bucatele ieftine. Crnea de capra era anume pentru ragu, niste bucati de coaste si carne macra.

carne de capra retete


Ingrediente: carne de capra 500 g (pentru 3 persoane), 2 - 3 pahare de vin rosu, 1 lingura de bulion, 2 cepe, un morcov, mai multi catei de usturoi, frunze de dafin, ulei, apa, sare si piper, cimbru.

Carnea am lasat-o la macerat vreo 5 ore cu sare, piepr, ulei, 2 linguri de otet de mere, cimbru, dafin si catei de usturoi taiati, 1 pahar de vin rosu. Am pus pe langa ea si doua cepe taiate bucati mai mari si felii de morcov.

carne de capra retete


Apoi am perpelit-o putin in untura de rata (se poate si in ulei), am adaugat legumele care fusesera la marinat, 2 pahare de vin si unul de apa, 1 lingura de bulion  si am lasat-o la fiert la foc mic, acoperita, vreo 2 ore. Din cand in cand am mai intors carnea, am mai pus apa si vin, pentru ca se evaporase sosul. Atat.

Garnitura noastra a fost sparanghel calit putin in unt.

Pofta buna!

Piparus

No comments:

Post a Comment

Coada de vita la cuptor

Reteta asta e chiar scurta. Scurta ca lista de ingrediente si indicatii. Coada de vita e o bucatica tare buna, nu prea ieftina, dar buna, p...