Thursday, September 20, 2018

Ferma de scoici si stridii - Franta, Normandia

Daca iubiti un fel de mancare, sigur va doriti uneori sa vedeti cum se face. Nu-i asa? Ei bine, noi ne-am dorit muuuuult de tot sa vedem o ferma de scoici. Cum cresc, unde stau, cine le ingrijeste.

In Normandia, Franta, am vizitat ferma aceasta unde cresteau scoici si midii. La Bouchot de Normandie le spune, dupa denumirea locului. Ce e foarte interesant aici, asa cum am citit si pe anuntul pe care l-am pus mai jos, este faptul ca in zona e cea mai mare si mai puternica maree din Europa. Asta e chiar impresionant! Sa fii in fata unei forte.


Ferma de scoici

De aici vin adica scoicile din farfuria asta.

Ferma de scoici

Si multe informatii si lucruri interesante am aflat doar stand si privind. Scoicile cresc in niste custi speciale, in niste saci. Cu o macara se ridica aceste custi si se golesc.

Ferma de scoici e uriasa! 


Ceea ce ne-a lasat cu gura cascata a fost ca stand asa pe malul apei si zgaindu-ne la muncitori, am vazut cum in nici jumatate de ora mareea s-a retras. Au iesit la iveala campurile de scoici ce se intindeau pana departe de tot. Era impresionant. In poza de mai jos sunt doar cateva randuri si la inceput am crezut ca asta e tot. Nici pe departe.

Scoicile se recolteaza din iunie pana in ianuarie. Acesta e intervalul optim in care se pot consuma.

Un business frumos.

Piparus

Ferma de scoici

Ferma de scoici

Ferma de scoici

Ferma de scoici

Ferma de scoici




No comments:

Post a Comment

Coada de vita la cuptor

Reteta asta e chiar scurta. Scurta ca lista de ingrediente si indicatii. Coada de vita e o bucatica tare buna, nu prea ieftina, dar buna, p...