Monday, July 23, 2018

Mamaliga moale cu branza si boabe de porumb

In Franta malaiul de mamaliga e foarte fin, ceea ce iese din el nu e o mamaliga romaneasca, ci o polenta. Polenta e ca un terci, moale, in care pui unt si branza. Pe aceasta insa am facut-o deosebita intr-un anume fel.



Ingrediente: faina de polenta, branza care se topeste, unt, stiuleti de porumb (se poate si cu boabe de porumb din conserva).

Am facut mamaliga conform instructiunilor de pe pachet. Faina trebuie adaugata in ploaie, amestecand mereu. Cand e legata (tot fluida ramane), adaug unt si branza si amestec. Porumbul pe stiulete l-am copt la cuptor, apoi am taiat boabele. Le-am adaugat in mamaliga. A iesit o mamaliga moale, cremoasa, cu gust de branza si cu textura crocanta de la boabele de porumb. Cand se raceste putin, se intareste, deoarece branza se strange. Nu trebuie sa fie atat de fluida incat sa nu o poti lua cu furculita, dar nu are consistenta mamaligii pe care o tai cu cutitul sau cu ata.
Noi am servit-o cu niste prepelite la cuptor. Poti vedea reteta de prepelite AICI.


Piparus

No comments:

Post a Comment

Coada de vita la cuptor

Reteta asta e chiar scurta. Scurta ca lista de ingrediente si indicatii. Coada de vita e o bucatica tare buna, nu prea ieftina, dar buna, p...