Wednesday, April 18, 2018

Supa cu bok choy, taietei de orez si ciuperci negre

Ingrediente: supa de oase de pui, 3-5 legaturi de bok choy, ceapa, morcov, pastarnac, o felie de telina, ciuperci negre uscate (Urechi de lemn), taietei de orez, sos de peste, sos de soia, patrunjel.


Noi am declarat-o supa familie. E usoara. Nu stiu daca are vreo reteta, eu am combinat ingredientele care mi-au placut. Ciupercile negre, numite si Urechi de lemn, se gasesc uscate la magazinul cu produse asiatice.Sunt minunate, usor gumilastice, fara un gust anume. Pe langa legumele enumerate mai sus, eu am pus si cateva pastai de fasole verde si o jumatate de dovlecel (le aveam ratacite prin frigider).


  • In supa pui la fiert legumele: ceapa, morcovul, pastarnacul, telina. Ciupercile (dar nu pe toate din punga deoarece se umfla si isi maresc volumul) le pui in apa calduta si le lasi vreo 15 minute. Apoi le speli in cateva ape si le tai. Taieteii ii pui separat in apa care fierbe, inchizi focl si ii lasi sa se inmoaie. Apoi ii scurgi si catre final ii vei adauga in supa. Bok choy e subtil, nu are un gust anume. Se spala putin si se taie fasii. 
  • Dupa ce legumele au fiert, adaugi ciupercile, le lasi 3 minute, adaugi frunzele de bok choi, mai lasi 3 minute, pui taieteii. Potrivesti gustul sarat cu foarte putina sare. Adaugi patrunjel. 
  • Cand servesti, pui in farfurie, dupa gust, sos de soia si sos de peste. 


Piparus


No comments:

Post a Comment

Coada de vita la cuptor

Reteta asta e chiar scurta. Scurta ca lista de ingrediente si indicatii. Coada de vita e o bucatica tare buna, nu prea ieftina, dar buna, p...