Wednesday, August 8, 2018

Scones cu stafide

Cei mai usori biscuiti: scones. In Marea Britanie se servesc cu ceai, cu unt si cu dulceata. Mie imi plac simpli.


Reteta si ingrediente de pe siteul BBC Good Food - Vanilla Scones . Am dublat ingredientele, am folosit o parte unt si o parte ulei de cocos. 


Aluatul trebuie sa fie moale, pufos, aerat. Se amesteca faina, zaharul, sarea, praful de copt si se adauga untul si uleiul de cocos cu mainile. Se obtine un aluat sfaramicios. Se pune laptele si se amesteca cu o lingura, apoi se adauga stafidele. Nu se amesteca mult, doar pana se incorporeaza faina. Se amesteca usor, nu se framanta. Se face o bila de aluat, se pune pe masa pudrata cu faina, se apasa usor de tot cu degetele pentru a se ajunge la grosimea dorita, apoi se taie cu cutitul sau cu forma rotunda. Eu am folosit un pahar. La cuptor la 180 grade. Eu am lasat biscuitii vreo 20 de minute. Depinde de cuptor. 


Piparus

No comments:

Post a Comment

Coada de vita la cuptor

Reteta asta e chiar scurta. Scurta ca lista de ingrediente si indicatii. Coada de vita e o bucatica tare buna, nu prea ieftina, dar buna, p...